torsdag den 14. juli 2011

INSPIRATION

Lidt inspirationsbilleder fra JakandJil :-) Kom i mandags hjem fra en uge i Odense, og det var sådan en skøn uge! Trine og jeg hyggede, festede og slappede af. Kunne sagtens ha brugt en uge eller to mere ;-) Men arbejdet kaldede, og det er nu også meget dejligt at få tjent nogle penge så jeg kan få sparet op. I går var jeg på arbejde og hyggede med 2 veninder om aftenen. I dag har jeg fri fra arbejde, og tager til Rømø i aften med nogle stykker - skal nok blive sjovt! Håber I nyder sommeren (selvom vejret ikke viser sig fra sin bedste side!)
/Tanja

12 kommentarer:

  1. rigtig skønne billeder (:


    thewallsaroundus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Love the mix of patterns and bold prints!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Blogger i ikke mere - eller?

    SvarSlet
  4. Flotte billeder og fed blog! Er blevet fast læser. Håber i vil tjekke min ud :-)

    www.kristijaneyoung.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Really inspiring pictures.

    http://dassida.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. kan i ikke bare skrive hvis i ikke blogger mere, så man ikke render her ind hele tiden og tjekker om der skulle være noget nyt.

    SvarSlet
  7. I har ikke blogget i en måned?

    SvarSlet
  8. Fantastiske billeder! Man bliver helt i sommerstemning :-)

    SvarSlet
  9. Hello! Your blog is so intersting! What do you say about following each other on GFC? and facebook like?:X

    FashionSpot.ro

    SvarSlet
  10. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    SvarSlet
  11. Wow - den brune taske er fin!! Jeg kan ikke lige lure hvor den er fra???

    Ved I om man stadig kan købe den...og hvor?

    Tak!
    /Karen

    SvarSlet